Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "EQ - ulepszanie ekwipunku" napisany przez Immas dnia 02.11.2011

Może mnie nie widać, ale pracuje nad wyspami i EQ.

Czy interesował by was system ulepszania swojego ekwipunku bazujący na znalezionych przedmiotach ?
Już tłumaczę ogólny zarys projektu, jeżeli się spodoba to szczegóły trafią na blog.ccrpg.pl

- Każdy przedmiot można "rozbić" na elementy składowe potrzebne do usprawnienia posiadanych zbroi, mieczy, tarcz itd.
- Na explore można znaleźć kryształy potrzebne do nadania przedmiotom nowych właściwości

Trochę na temat nowych właściwości:
Tarcze, zbroje, spodnie, hełmy:
- Możliwość zaabsorbowania 100% ataku (jednorazowo)
- Możliwość redukcji zadanych ciosów (1 - 2%) / parowanie ataku (tarcze)
- Możliwość pozbycia się właściwości specjalnych (zatrucie, podpalenie, krwawienie)
- Możliwość zredukowania otrzymywanych obrażeń (-15%) na bossach i explore

Miecze:
- Możliwość zatrucia przeciwnika na 3 ataki (obrażenia 10 - 30 od zatrucia)
- Możliwość podpalenia przeciwnika jw.
- Możliwość zranienia przeciwnika (krwawienie) jw.
- Możliwość "zatrucia duszy" przeciwnika - powoduję zmniejszenie zadawanych obrażeń o 15% (Soul Stealer)

Na dodatkowe właściwości mogły by wpływać klasy gracza. Mnich i mag generowali by większe obrażenia przy właściwościach magicznych, wojownik przy niemagicznych.
Cechy przedmiotów można dowolnie zmieniać przy użyciu kryształów (dostępnych na explore).

Prosty koncept tego co mogło by zostać wprowadzone.
Zwlekam z wprowadzaniem łodzi oraz zbroi z wyspy Kel Mah'ar głównie ze względu na tę modyfikację.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

sir ^bujak114 [1] dnia 10.11.2011 20:15 napisał:
jestem za ale tylko za kr ;]

^LordVlad [1] dnia 06.11.2011 18:34 napisał:
To może nowa umiejętność w naszym uniwersyyecie: kowal. Można jej wyuczyć pod warunkiem posiadania odpowiedniego respektu. Do tego szansa na powodzenie udoskonalenia przedmiotu rośnie wraz z ilością posiadanego respektu.

^Urahara_Kisuke [7] dnia 05.11.2011 16:40 napisał:
Jak w MU Online. Wujek dobry pomysł

^wujek_zło [1] dnia 05.11.2011 16:38 napisał:
wolałbym pomysł na zasadzie kowala...ide..mam ileś tam % szans na ulepszenie ...jak nie ulepszy to zmniejsza o jeden poziom...taka loteriada i to byłoby lepsze...

^Adriano18_RPK [2] dnia 04.11.2011 16:08 napisał:
wrzuć wkońcu cos do swiątyni za treo wulgaty tomcaty szkatułki mądrości itp

sir ^Cień [7] dnia 04.11.2011 15:01 napisał:
pewnie że tak ;)

^LordVlad [1] dnia 04.11.2011 13:40 napisał:
Myślę, że koncepcja słuszna. Nie mam żadnej anty...

@Immas [2] dnia 04.11.2011 11:20 napisał:
Respekt będzie niezbędny do nauczenia się najwyższych poziomów ulepszania. Przedmioty typu Magnus Magnorum +2 znikną z gry, konkretnie zostaną zmienione im nazwy :) Pracuje już nad tym systemem od miesiąca, dlatego też wrzuciłem informacje na ten temat. Wymaga to jednak jeszcze kilku przeróbek, myślę że z początkiem przyszłego tygodnia pojawi się szerszy opis na blogu.

sir ^Dupcingas [7] dnia 04.11.2011 10:18 napisał:
tianum dobrze mówi, coś za respect dla tych ktorzy maja go dużo, co oznacza ze zrobili questy ktore ni hu sie nie pyliły, no i za fatyge. i w sumie pomysł, że np magnus+1 po ulepszeniu staje sie magnusem+2 itd

^FEYD [7] dnia 04.11.2011 05:13 napisał:
fajny pomysl - przypomona system FF VII

^Tianum [7] dnia 03.11.2011 22:33 napisał:
trochę za duży projekt nie wystarczy zwykłe ulepszenie broni np do magnusy do +5 ale wiadomo za dobrą opłatą i dużym respektem

Master_Blue_Water ^timothy12 [8] dnia 03.11.2011 18:18 napisał:
powiem to tak żeby każdy zrozumiał: marny pomysł. chyba że ktoś Ci drogi immasku pomoże, bo sam se nie dasz rady i znów handel dostanie fange w nos.

^bykszak [2] dnia 03.11.2011 18:11 napisał:
Pomysł fajny, trzeba toi dobrze przemyśleć, żeby wprowadzone nie zrobiło sufu jak w przypadku kawałków dyń :)

^wiśnia666 [2] dnia 03.11.2011 18:01 napisał:
dobry pomysl :D

^Hightower [8] dnia 03.11.2011 17:29 napisał:
bardzo ciekawy pomysł:)

^zbych36 [1] dnia 03.11.2011 17:19 napisał:
wg mnie jest to pomysł (chyba) zaczerpnięty z Fratera, dobrze mi się w niego grało i myślę, że to się sprawdzi w tej grze :D

^Pink_Panthera [1] dnia 03.11.2011 17:07 napisał:
ok, przeczytałem. teraz ja coś powiem: jeśli będzie to kolejna z rzeczy wprowadzanych byle jak(pozdrowienia dla wyspy, eventu halloweenowego, zniczy, miliarda przedmiotów, większości strażników etc.) to coś czuje że nie wyjdzie z tego nic przyjemnego. jeno zgagi dostaniemy. ale leszku dobrze powiedzial: pierw działające. co do rasy żyda to tyż mi się pomysł podoba - w końcu coś dla mnie. i za kawałki dyni coś - tyż good idea. i w ogóle to odpisz mi na gg bo chyba coś tam pytałem ale nie pamiętam nawet co.

^Pink_Panthera [1] dnia 03.11.2011 17:02 napisał:
to ja was uśmierce. nie chce mi się tego czytać. <waszych durnych komentarzy znaczy się>

sir ^Yabol [7] dnia 03.11.2011 16:51 napisał:
na too czekałem wkońcu urozmaicenie ;-)

#wyplat4 [1] dnia 03.11.2011 16:13 napisał:
jeszcze 1 dokladka hehe czym wiekszy poziom broni to latwiej ja zepsuc wtedy wszystkie sztylety itp zaczely by byc poszukiwane a i gracze pr by tracili zeby zdobyc cokolwiek do przetopu :)

^arti55555 [1] dnia 03.11.2011 15:46 napisał:
popieram pomysl ale Immas przemysl kazda rzecz dokladnie zanim wprowadzisz bo calvarie jusz mielismy lepiej zeby golgoty nie bylo

^zbiceps [1] dnia 03.11.2011 15:44 napisał:
Pomysł do bani, znów koksom urośnie przewaga.. Jak dla mnie syf. Ekwipunek jest taki jaki został zrobiony i taki ma być, można by dodać jakaś rase i klase.:]

#wyplat4 [1] dnia 03.11.2011 15:43 napisał:
moze byc ciekawie tylko dlaczego nie mozna wkladac tych kamykow do broni czy zbroii co doklada dodatkowe mozliwosci chyba ze to ma byc lekarstwo na te masy eq po skrzyniach gdzie rozbierasz itemy ( przetapiasz ) i z ulepszonego ostrza iles tam szt robisz np powerhita

^MiSiU [1] dnia 03.11.2011 14:16 napisał:
To bedzie podobne do Diablo II :)

^MiSiU [1] dnia 03.11.2011 14:15 napisał:
jestem za taką samą propozycją , jaką napisał Furian . Fajnie by było gdyby mogli z tego korzystac nie tylko gracze z największą ilością zlota (czy kr)

^Herodot [2] dnia 03.11.2011 13:53 napisał:
dobra idea. Tylo żeby wszyscy mieli równe szanse

~FighteR [2] dnia 03.11.2011 12:52 napisał:
tak krwawił że aż sie podpalił a od gorąca sie zatruł ;)

DJ_Crimson ^radziu666 [2] dnia 03.11.2011 12:51 napisał:
Podpalenie, zatrucie, krwawienie.Pachnie mi to Wiedźminem 2 ^^:D

*cielakkkk [8] dnia 03.11.2011 11:56 napisał:
ktoś się DIABLO naoglądał :DDDD

~FighteR [2] dnia 03.11.2011 11:38 napisał:
bardzo ciekawe

Master_Blue_Water ^Godfather [7] dnia 03.11.2011 11:13 napisał:
nie podoba mi sie ten pomysl

^isengard [2] dnia 03.11.2011 09:39 napisał:
bo jak sie robi dla koksow to tylko koksy cos maja ;) z q jak bedzie tez sie do tego ograniczy bo pewno tzreba bedzie ubic kolejne 500 szczurkow zeby wogole wejsc na mapke ;/

*Furian [2] dnia 03.11.2011 09:19 napisał:
Dobry pomysł ale proponował bym wprowadzenie ograniczenia, używasz ulepszonej zbroi, nie używasz ulepszonego miecza.Tylko wtedy to będzie miało sens. Co do kryształów to powinny być dostępne np z qestów po 1 do modyfikacji każdej części z ekwipunku + niski drop na explore, nie tak jak w przypadku łuski gdzie koks może strażnika na salce rozwalić i do dzisiaj ma kilka takich łusek i czeka tylko na wymiane..

sir ^$oul [7] dnia 03.11.2011 08:48 napisał:
Dodaj cos za mniejsza ilosc dyni :)

sir ^$oul [7] dnia 03.11.2011 08:48 napisał:

^korre [1] dnia 03.11.2011 08:45 napisał:
nie zastanawiaj sie...

^zbych36 [1] dnia 03.11.2011 07:01 napisał:
Super! Nawet się nie zastanawiaj tylko wprowadzaj zmiany!

^Urahara_Kisuke [7] dnia 03.11.2011 03:24 napisał:
Cool story bro!

^konrad89 [1] dnia 03.11.2011 03:23 napisał:
Za kawałki dyni dyniową zbroje :] ! A serio wprowadzaj Immas, świetny pomysł

^korre [1] dnia 03.11.2011 00:27 napisał:
jestem za ulepszaniem eq za kawałki dyni!!!

^LeszekZukowski [1] dnia 03.11.2011 00:25 napisał:
nowa rasa- żyd. niech se otwiera bank

^LeszekZukowski [1] dnia 03.11.2011 00:22 napisał:
napraw popsute najpierw, a nie dzialajace jak nadgorliwiec

^isengard [2] dnia 03.11.2011 00:14 napisał:
pytanie czy usprawniac bedziemy sobie sami, czy poprzez innych graczy ( np nowa klasa rzemieslnik). skoro pojawiaja sie nowe umiejetnosci, moze warto by rozwazyc wprowadzenie nowej/nowych ras, ktore mialyby odpowiednie umiejetnosci wrodzone do nowych wprowadzonych.

^konrad89 [1] dnia 03.11.2011 00:14 napisał:
Wdrażaj :)

^isengard [2] dnia 03.11.2011 00:09 napisał:
pomysl byl niejednokrotnie przerabiany i proponowany. wiec zamiast pytac poprostu go wdrazaj ;) najwyzej jakies detale sie suprawni czy zmodyfikuje ;P

~Hyperyon [1] dnia 02.11.2011 23:50 napisał:
Ja jestem za tym, żeby coś zaczęło się pojawiać sensownego na explore na polach powyżej 1,5... Bo tylko się energię traci tam. Co do pomysłu - jest ok dla mnie.

^Adriano18_RPK [2] dnia 02.11.2011 23:47 napisał:
Dobry pomysł ;] a kto jest za tym zeny dodac do QS 1 luska+mikstura ab= miksa ze smoczej skory 4ab

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00629 sekundy, 0.56912 MB