Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której
gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja
ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad
możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów
można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i
rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym
potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!
Miejsce: Panel informacyjny Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry
News "Wojny miedzyswiatowe." napisany przez HiTeC dnia 18.03.2009
Wprowadzilismy poprawki do wojny swiatow. Nie powinno byc juz tak widocznej roznicy w walkach (roznica miedzy jakoscia walki gdy sie atakuje i jest atakowanym).
^wajsu [3] dnia 19.03.2009 23:04 napisał: 10 do 3 wiec to to dobrze raczej dziala :)
^zelghadis [1] dnia 18.03.2009 23:27 napisał: APEL OD WUJK ZELGHADISA:
potrzebuje wiecej ludzi do testow!!
Wymagania:
Lvl 60+
Posiadanie broni o wmiare stalym dmg, speed+1 i celności 100 (Starożytny Pazur / Bastard / SijLe / Starożytny Miecz / sinus / sinus+1 / sinus+6 / krycha / gelus / vesalius / ignis) - chodzi o to by testowac w miare unormowane obrazenia podczas walk, a nie krytyki i fail'e ktorymi charakteryzuja sie bronie takie jak magnus/ibn/jack.
Możliwości finansowe na wypowiedzenie 5-10 pojedynkow miedzyswiatowych. Na mniejszej liczbie wyniki moga nie byc miarodajne. Ja sam wysylam tyle samo wyzwan.
Chetnych prosze o kontakt na PW na karmie, lub na GG.
Wyniki pojedynkow nie beda udostepnione nikomu poza administracja.
Chcecie uczciwego systemu walk? Pomóżcie go usprawnić! :)
^zelghadis [1] dnia 18.03.2009 23:19 napisał: na chwile obecna skrocone wnioski z moich testow (9 walk wypowiedzianych, 9 odebranych - rowne proporcje tych samych uzytkownikow):
Atakowanie/obrona wydaja sie nie miec juz ZADNEGO wplywu na obliczanie zadawanych obrazen (z dokladnoscia do 0.01 - olbrzymia poprawa!)
Jedyne co jest prawdopodobne to lekka roznica w prawdopodobienstwie blokow przy ataku/obronie, ale by ja potwierdzic potrzeba duzo wiekszej ilosci testow.
^alex456 [1] dnia 18.03.2009 22:48 napisał: "tak widocznej" proponuję aby nie było żadnej, albo na korzyść atakującego, przez co więcej można by powalczyć :)
^qrde [2] dnia 18.03.2009 20:57 napisał: Nie napieprzaj sie z ludzmi znacznie slabszymi sory hit :P zaraz ci zaproszenie wysle o ile tego nie zablokowales ^^
^qrde [2] dnia 18.03.2009 20:55 napisał: qrde atlantis 77 lvl, wyslij zapa ktos mniej wiecej Rowny :) zobaczymy coście admini pomieszali tym razem ;p
@HiTeC [1] dnia 18.03.2009 20:54 napisał: Testujcie, jak cos bedzie nadal to piszcie.
^qrde [7] dnia 18.03.2009 20:52 napisał: No to testujemy :)