News "[Zaktualizowany] Ocenianie moderatorow!" napisany przez HiTeC dnia 27.12.2008 |
Od dziś, możliwe jest ocenianie jakości pomocy udzielanej przez helpdesk. Możliwe jest przyznanie oceny pozytywnej, neutralnej oraz negatywnej danemu moderatorowi, który odpowiedział w twoim temacie. Rankind moderatorow dostepny w Gazeta CC. Moderator, który będzie bardzo pomocny, będzie otrzymywał nagrody. Natomiast moderatorzy, którzy będą ciągle na minusie, mogą stracic stanowisko.
Chciałbym zwrocić waszą uwage na fakt, że ktos napisał w danym temacie, iż to pytanie/spraw jest niemożliwa do wykonania. Nie jest podstawą do przyznania minusa tej osobie.
Moderatorzy niewidzą waszych ocen, jednak nagminne ocenianie negatywne (nieslusznie), skutkowac beda karami dla uzytkownikow.
[Udostępnij na FB] |
Komentarze: |
*Szybki_Lopez [1] dnia 30.12.2008 09:06 napisał: Z tymi ocenami to dziwna sprawa, bo nagle wszyscy sie zaczeli udzielac na helpdesku (liczącz zapewne na profity). Marku gratuluję pomysłu do mobilizacji.Jednakże uważam,iż nie ma sensu, aby na podstawie tych ocen z helpdeska nagradzać lub degradować modów. Była sonda całkiem niedawno i wszyscy gracze ocenili poniekąd naszą pracę;] |
*Bulfrog [1] dnia 29.12.2008 20:17 napisał: nikogo nie lekceważe, tylko wyrażam swoja opinie ;] |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 29.12.2008 13:44 napisał: Sprawdzone, zwracam honor ;) Co nie znaczy że masz prawo lekcewarząco podchodzic do innych |
*Bulfrog [1] dnia 29.12.2008 10:21 napisał: Sądzę, że jednak nie grasz odemnie dłużej ;]... |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 29.12.2008 00:56 napisał: To nie miejsce do takich rozmów ale zdaje mi sie ze gram dluzej od 90 % graczy |
*Bulfrog [1] dnia 29.12.2008 00:15 napisał: uruhara grasz dłużej odemnie ? :) |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 28.12.2008 20:21 napisał: "Urahara błagam Cię" najlepiej tak napisac ja również mógłbym napisac Bull błagam Cię gram w tą grę dłuzej od Ciebie i zdaje mi sie ze mam lepsze pojęcie o tym. Ale co mi tam. Jesli ktoś tutaj myśli i zrozumiał co próbowałem przekazac to się cieszę a jeśli ktoś jeszcze nie potrafi myslec samodzielnie no to wypada czekac |
*NightFall [2] dnia 28.12.2008 16:52 napisał: Ranking moderatorów:
Lp. Login Punkty
1 Robson 5
2 d:o) 2
3 NightFall 1
4 Sassa 1
5 P@tito 1
Hehehe :D P@tito pragne powiedziec nie jest modem, wiec jak mogla dostac plusa? :D |
~sahiel [7] dnia 28.12.2008 14:26 napisał: Olaboga. Dajcie modom możliwość jednego komentarza odpowiedzi, w ten sposób możliwe będzie w miarę rzetelne ocenienie ich pracy przez administrację. W takim razie należy srać na miusy, jeśli WIESZ, że robisz swoją robotę dobrze, to możesz być PEWIEN, że stanowiska nie stracisz. |
*Bulfrog [1] dnia 28.12.2008 13:52 napisał: Urahara błagam cię :) ok niech tak będzie, po prostu będę popełniał raz po raz ten sam błąd... |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 28.12.2008 13:40 napisał: Ponieważ modzi to też ludzie admini widzac temat i odpowiedzi moderatora + dopisek przez usera mają pojęcie czy minus jest słuszny czy nie. Myślę ze chociażby za próbę rozwiązania problemu albo odzew i powiedzenie tyle ile się wie powinien byc nautral bądź plus tak jak admini pisali. Jednak bezpieczniej Bulfrog jest zostawic system w tej postaci by moderatorzy faktycznie nie zaczynali mścic się an graczach a tacy napewno by się znaleźli. A jak sam dobrze wiesz moderatorzy mają dużo większą możliwość do tego. Przecietny gracz nie ma zadnej możlwiosci zrobienia czegokolwiek moderatorowi wiec jest dużo bezpieczniej jemu dac wgląd gdyż nic z tym nie zorbi najprawdodpobniej. Myślcie logicznie to nie bedzie bezsensownych pytan i zarzutów. I nie mowie teraz jako gracz leccz jako osoba która chce to wyjaśnic |
*Bulfrog [1] dnia 28.12.2008 13:27 napisał: jeden z najgorszych pomysłów tomo - bo zakładam że to była twoja inwencja twórcza... ocenianie w taki sposób moderatorów wypaczy ich sugestywne podejście do sprawy, np. zamknąłem jeden z tematów bo uważałem, że wszystko zostało powiedziane, patrze bach minus... skąd mam wiedzieć za co, który to był temat, gdzie popełniłem błąd, jak mam się bronić, a może naprawdę coś jest nie tak to skąd mam wyciągnąć wnioski, że źle robię... "Niewidoczność ocen" daje możliwość oceny graczowi, aby nie zderzył się z "karą piekielną moda", ale teraz wychodzi na to, że to mod ma się bać :)... gdzie tu jest równość... Jeżeli zapewniacie nas, że gracze "na pewno" będą oceniali dobrze, to czemu nie możecie zapewnić graczy, że modzi nie będą gnębili za minusy ? |
^KRZ [1] dnia 28.12.2008 12:59 napisał: "... Moderatorzy niewidzą waszych ocen, jednak nagminne ocenianie negatywne (nieslusznie), skutkowac beda karami dla uzytkownikow."
Czyli jak w filmie Miś: "...To mówiłem Ja, Jarząbek"
Jesteście gotowi na oceny jak i krytykę o ile będzie pozytywna ;] |
*anncora [1] dnia 28.12.2008 12:45 napisał: a mi się wydaję, że administracja, jesli byłaby taka miła, mogłaby zrobić cos w stylu oceniania jak na allegro. Gdzie można by wystawiać pozytywy, negatywy i neutrale, z możliwością ripostowania. Wiadomo, że sa sytuacje, gdzie gracz jest ukarany słusznie, lecz on tego nie dostrzega i automatycznie leci minus. Dobrze byłoby miec taką możliwość na odparcie zarzutów i ich sprostowania:) |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 28.12.2008 12:15 napisał: Widac rozwinoł się front moderatorzy przeciwko mnie. Chyba nic na to nie poradze. Jedno mnie dziwi. Takie Wasze wyrzuty ze możecie stracic to stanowisko skoro nie chcecie go stracic to znaczy że bardzo chcecie prawcowac nad ulepszaniem gry i pomaganiem graczom :) Wiec jeśli takie olbrzymie checi macie to pewnie napędzają Was One do działania wiec nie macie się co martwic o utratę stanowsika nie mam racji? Czy może (strach pomyślec co by to było) kierują Wami inne pobudki kiedy mówicie z takim przestrachem o utracie moderatora? |
*Frank_Drebin [1] dnia 28.12.2008 11:02 napisał: jaka wiara w uczciwosc, hoho (zwlaszcza w internecie..) |
@HiTeC [1] dnia 28.12.2008 09:54 napisał: Piszecie dosyc wiele, jednak zrozumcie jedna kwestie. Ranking ten ma jedynie zachecic do pomocy czynnej na helpie, oraz wymusic na was dbanie o dobre zachowanie (nie zamykanie tematow gdzie sa skargi na danego moda itd...). A gdy ktos bedzie mial ciagle minus, to wiadomo ze nie straci stanowiska tylko dlatego, jezeli bedzie pracowac w innych kestiach poprawnie, to mysle ze to go zrehabilituje. Co do ocen - sa dla was niewidoczne po to , aby kazdy gracz, niezaleznie czy sympatyzuje z wami czy nie, mogl uczciwie dac ocene, niebojac sie o popsucie relacji z moderatorem. |
*Furian [2] dnia 28.12.2008 09:20 napisał: Pomoc graczom na helpdesku to jedna sprawa. Moderacja polega tez na kontroli shouta , butików, bazaru oraz obserwacji profili graczy i eliminowaniu nieprawidłowości jakimi są np. wulgaryzmy. Ok. będzie sprawdzona nasza aktywność na helpie i co? Jeden mod zakończy kilka tematów nałapie plusów i jest masta gosu drugi wykryje i zbanuje kilka multi a za jakiś czas zostanie pozbawiony stanowiska bo nie pomagał graczom o_O Nie ukrywajmy ze stanowisko moda zobowiązuje do określonego zachowania wobec graczy, ale od zawsze było tak ze ktoś bardziej aktywnie zajmował się wykrywaniem multi a ktoś helpdeskiem. Pomysł dobry i na pewno się przyda taki ranking, ale na jego podstawie nie można oceniać naszej pracy.. |
*Robson [2] dnia 27.12.2008 23:45 napisał: N/c |
*Sassa [2] dnia 27.12.2008 23:18 napisał: Zgadzam się że nie wszyscy modzi prawdopodobnie pracują tak jak powinni aczkolwiek tu przez graczy którzy mają do moderacji generalnie uraz bądź powtórzę są z góry na nie, nie będą dostawać dobrych ocen ci modzi którzy faktycznie pomagają jak tylko mogą :) |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 23:14 napisał: Na shoucie zwykle pojawia się Manual albo prosimy na helpdesc. Ej daje przykład moderatora d:o) którego coprawda nie znam nie mam z nim kontaktu ale przynajmniej starał się jakoś sytuację wyjśnic kiedy zapytałem o komenty. Nie jestem na nie nastawiony do wszystkich moderatorów ale zdaj sobie sprawe ze modzi (również nie wszyscy, lecz niektórzy) wykorzystują swoją pozycje nie okłamujmy się. A admini sami nie sprawdzą jak dziala mod bo nie grają wiec musza zdac sie na graczy. Moderatorzy nie szanuja graczy to proste... |
*Sassa [2] dnia 27.12.2008 22:32 napisał: No dobrze ;) nawet jeżeli niesłuszne dawanie minusów moderatorom będzie karane i faktycznie ci moderatorzy tych minusów nie dostaną to pozostaje kwestia plusów :) wiadomo że jeżeli ktoś z założenia jest na "nie" wobec moderacji to nawet żebyśmy na głowie stanęli i nasza pomoc wobec danego człowieka byłaby generalnie bez zastrzeżeń a wręcz bardzo dobra to i tak ktoś nie da plusa moderatorowi którego po prostu nie lubi bądź nie darzy go sympatią :) a znam kilku graczy którzy nie dali szansy chociażby mi się wykazać na funkcji moderatora i od pierwszego dnia na tym stanowisku zatruwali życie swoimi komentarzami na shoucie itp :/ Więc część podkreślam część graczy (bo nie mogę takiej postawy zarzucić wszystkim graczom) nigdy nie oceni naszej pracy dobrze gdy generalnie moderacji całej nie lubią i snują domysły np. że wszyscy modzi robią przekręty bądź ich kary są niesłuszne :) Tak jak napisałem nigdy wszystkim nie dogodzimy :/ |
*Robson [2] dnia 27.12.2008 22:32 napisał: Przeczytaj moją pierwszą wypowiedź. Po co sprawa, ktorą potrafi rozwiązać moderator trafia na helpdesk? Bądźmy poważni. To nie boli zapytać na shoucie i skonsultować, czy problem jest do rozwiązania. Ale szkoda dyskusji. Można w inny sposob rozliczać moderatorów. teraz zobaczymy 2 grupy modów. Jedni będą "dziobali" na helpie, zeby mieć pozytywną ocene, a inni nie będą nic pisali zeby nie brać udziału w tym ocenianiu... |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 22:25 napisał: I prawidłowo, po co komu moderator który tyra graczy albo ironizuje zamiast pomagac, tłumaczyc... |
*Robson [2] dnia 27.12.2008 22:18 napisał: zacytuje: "..Natomiast moderatorzy, którzy będą ciągle na minusie, mogą stracic stanowisko."
|
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 22:09 napisał: Ale chodzi o to ze oceniamy jak przydatni na helpie są modzi nie ich całokształt wiec admini sami dokłądnie widzą co pisał mod a co pisal user zwykły. Nie ma mowy o niedopowiedzeniach ani kierowaniu się w tym przypadku sympatią bądź antypatią. Bywaja sytuacje że mod na helpie pisze takie pierdoły albo cos co tylko irytuje gracza zamiast pomóc ze nalezy mu się minus za brak jakichkolwiek chociażby checi pomocy... |
*Sassa [2] dnia 27.12.2008 21:49 napisał: Troszeczkę ten pomysł mija się z celem :/ oczywiście moim zdaniem :) po pierwsze nie widzimy kto nam dał jaki komentarz i jaką ocenę więc nie mamy jak się bronić przed niesłuszną oceną potencjalnego gracza który nie będzie nas darzył sympatią :) i wtedy ktoś ma wolną rękę do wypisania o nas różnych rzeczy i nie mamy możliwości obrony samych siebie :) Tak jak napisał Robson bardzo dobrym pomysłem byłby plebiscyt aczkolwiek również przed każdą daną oceną powinien być dodawany komentarz dlaczego taka a nie inna ocena z możliwością naszego wglądu aby nas ktoś nie mógł w żaden sposób niesłusznie oceniać tylko dlatego że dostał od danego moda kare bądź nie :) wiadome jest to że wielu graczy w góry zakłada że moderacja jest zła itp itd. Oczywiście będą leciały minusy gdy nie zgodzimy się z czyimś zdaniem na helpie itp :/ Ja osobiście nie uważam abym komuś krzywdę wyrządzał na CC aczkolwiek część ukaranych graczy twierdzi że kary były niesłuszne nawet gdy nie da się ukryć że dany punkt regulaminu został złamany więc nigdy nie będzie tak że dogodzimy wszystkim graczom i zawsze będą gracze którzy z góry zakładają że jesteśmy źli, robimy przekręty i generalnie będą na "nie" :P Ale to moje zdanie :) |
*Robson [2] dnia 27.12.2008 21:17 napisał: Miejsce: Helpdesk
Opis: Tutaj możesz skontaktować się bezpośrednio z administracją i moderacją.
Dla mnie ten system oceniania został umieszczony w niewłaściwym miejscu. Na helpie powinny być zgłaszane sprawy skierowane do administracji- chociaz większość tematów to bzdury, ktore nie powinny na helpie wylądować. Myślcie co chcecie, ale gracz z 650 dniowym stazem pytający o reset staów itp to kpiny. tak samo jak koleś ktory UP-a swoj temat jakby pisał na fh. Wielu modów będzie dostawało minusy za probe uświadomienia delikwentowi, ze mu się miejsca pomyliły i to moja opinia.
Lepiej juz zrobić plebiscyt w ktorym zostaną umieszczone loginy całego składu moderującego z danego świata i możliwość dawania im plusów lub minusów, oraz zmiany oceny nawet po pewnym czasie z wpisaniem powodu dania takiej oceny. Zbierzecie więcej informacji i opinii niz w takim helpdeskowym badaniu opinii publicznej... |
~Monczek [7] dnia 27.12.2008 21:07 napisał: Choć pomysł bolda ma sens to i komentarz urahary prawdziwy... ot co
|
~Findan [1] dnia 27.12.2008 20:42 napisał: good idea bold |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 20:12 napisał: popieram pomysł bolda, choc na smoczej nie widac żeby jakcys modzi się udzielali. To gracze sami sobie pomagaja |
*bold [3] dnia 27.12.2008 19:39 napisał: Moim zdaniem to nie zaprezentuje prawdziwego wkładu moderacji w pomoc początkującym oraz w niejaki rozwój CC pod względem merytorycznym. Wielu moderatorów (nie mówię tutaj o sobie, lecz ogólnie) aktywnie pomaga bowiem na shoutboxie, na prywatnych wiadomościach czy w inny sposób - i to właśnie tam padają pytania dotyczące samej gry. Na helpdesku natomiast ludzie piszą głównie w sprawach technicznych, to jest gdy zniknie im jakiś przedmiot, znajdą jakiś błąd czy chcą zgłosić jakąś propozycję. Moim zdaniem ocenianie moderatorów powinno być więc rozwiązane w nieco inny sposób, nie obejmujący jedynie helpdeska, ale również innych miejsc, w których moderator "może się popisać". |
@VeXoriuS [1] dnia 27.12.2008 19:27 napisał: THC są tzw. postry ukryte, widoczne tylko dla moderacji. Jest to przydatne gdzie w danym temacie moderatorzy wymieniają się uwagami na temat sprawy, ale nie jest koniecznością, żeby gracz miał w to wgląd. |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 19:24 napisał: pffff nie na fh tylko na helpdesku |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 19:23 napisał: Nie zgadzam sie, moderatorzy beda oceniani za to co napisali na fh jedynie, jesli wyjasnienie nie bedzie odpowiedine albo nei bedzie widac tego ze coś źle napisali na fh to nie bedzie przyznawany minus tak jak pisał Hit...
Thc nawet nie wiedziałem ze coś takiego sie dzieje... |
^l-opez [1] dnia 27.12.2008 19:18 napisał: OCENA moderatorów - bezsensu - najwiecej minusów beda mieli ci co dali najwiecej kar, a miedzy innymi na tym polega robota moderatora:P:P |
^THCLORD [2] dnia 27.12.2008 19:16 napisał: uhara nie zeby kazdy temat byl widoczny dla kazdego gracza tylko zeby kazdy post w temacie byl widoczny dla jego zalorzyciela ja mam temat w krórym widze 41 postów a wiem od moderatora ze jest cos kolo 100 no i jak ja mam cos ztego zrozumiec jesli widze co 2 posta |
~Monczek [7] dnia 27.12.2008 19:10 napisał: to sie wykresl z cedritsow
|
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 18:51 napisał: hmmm, ciężko zacieszyc bo można bana dostac :P |
@VeXoriuS [1] dnia 27.12.2008 18:46 napisał: Odchodze :D |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 18:21 napisał: thc masz na myśli ze każdy temat byłby widoczny dla każdego gracza? |
^wajsu [3] dnia 27.12.2008 18:21 napisał: jam mam kogokolwiek oceniac z moderatorow gdy na wiekszosc helpow pisza-Przekazuje sprawe administracji.hehe? |
@HiTeC [1] dnia 27.12.2008 18:16 napisał: musialem wykasowac historie tematu w tych tematach gdzie byly oceny ;p ale spokonnie to bedzie widoczne jak bedzie jakas zmiana. Niewidac tam tylko tych plusow itd. |
^THCLORD [2] dnia 27.12.2008 18:15 napisał: i tak przy okazji to przydalo by sie to zeby nie bylo ukrytych postów w tematach na helpie |
^THCLORD [2] dnia 27.12.2008 18:10 napisał: ale czemu przez to nie widze kto przekazal do adminów itp niedawno to bylo widoczne |
@HiTeC [1] dnia 27.12.2008 17:57 napisał: News zostal zaktuwalizowany. Obecnie jedynie autor tematu oraz admin widzi oceny + komentarze.
Tak wiec niemusicie sie bac moda :) Ranking zostal zresetowany, wiec mozecie ponownie przyznac oceny! |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 17:54 napisał: Więcej pytan nie mam. P.S. Pomysł bardzo dobry |
*tomo1000 [3] dnia 27.12.2008 17:51 napisał: Też o to pisałem do hita zeby dodał te komentarze żeby mogli admini widzieć czemu dana osoba dała taką + czy tez -
A propo tego co widac a co nie
Tlko admini będa widzieć kto dawał + i - i za co |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 17:46 napisał: No niestety nie pokazuje poprawnej ilosci napewno chyba że już sie lizusy zabrały do pracy :) Poza tym jeśli głosy nie były by widoczne to osoby które nie uważaja pracy moderatora za dobra a boja się jak i Ty o tym wspomniałeś tomo to mogły by swobodnie wyrazic swoja opinię a żeby nie bylo to bez pokrycia - są komentarze :) |
^MrEkoo [3] dnia 27.12.2008 17:45 napisał: a to sie aktualizuje co kilka minut?? bo nie pokazuje w gazecie poprawną ilość |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 17:42 napisał: Chyba żartujesz. Ale moge lubic danego moderatora a uznac że faktycznie jego wypowiedz w moim temacie była denna albo niepotrzebna zupełnie i wystawic mu minusa. A to może zepsuc relacje miedzyludzkie. Rozumiem że mogłeś nie wpasc na ten pomysł... |
^tomo1000 [1] dnia 27.12.2008 17:38 napisał: a co boisz sie?? |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 17:37 napisał: Fajnie by było jak bym mógł komentarz dodac teraz po dodaniu już głosu. Btw moderatorzy widzą kto jaką ocenę im wystawił?/ |
@HiTeC [1] dnia 27.12.2008 17:32 napisał: dodalem opcje komentarz. komentarze widoczne wylacznie dla adminow. |
~Findan [1] dnia 27.12.2008 17:28 napisał: a mam takie pytanie: jak zdobęde w DA jakiś przedmiot,wbije z nim pare lvl i znajdę lepszą broń to mogę go sprzedać? |
~Urahara_Kisuke [7] dnia 27.12.2008 17:25 napisał: Ten ranking moim zdaniem nie działa albo ściemnia... |
@HiTeC [1] dnia 27.12.2008 17:20 napisał: Nie ma takiej mozliwosci, poniewaz sa osobami neutralnymi - wylacznie przekazaly temat. |
^MrEkoo [3] dnia 27.12.2008 17:17 napisał: a plusy i minusy dla osób które przekazały temat?? |
@HiTeC [1] dnia 27.12.2008 17:15 napisał: Jest to widocznie w danym temacie. Oceniac mozna po wejsciu w konkretny temat na helpdesku (pod formularzem odpowiedzi). |
^SoulFire [2] dnia 27.12.2008 17:15 napisał: wie ktos kiedy sie aukcja dla graczy konczy?? bo mod juz wygral a normalny gracz jeszcze nie :/ |
*tomo1000 [3] dnia 27.12.2008 17:14 napisał: jak jakis moderator zamknie temat to pojawia sie ponizej opcja głosowania na moderatora |
*Erohoz [3] dnia 27.12.2008 17:14 napisał: ups ;P |
^piopik100 [1] dnia 27.12.2008 17:13 napisał: Własnie ;p |
~Findan [1] dnia 27.12.2008 17:12 napisał: a tak wogóle to jak zagłosować? |
~Findan [1] dnia 27.12.2008 17:06 napisał: ale to chyba nie będzie wiadomo kto na kogo zagłosował? |
@HiTeC [1] dnia 27.12.2008 16:58 napisał: Zaraz zrobie ranking, bedzie w gazetce;p |
^THCLORD [2] dnia 27.12.2008 16:56 napisał: a widac gdzies ten ranking czy tylko do wgladu adminów ?? |
+d:o) [2] dnia 27.12.2008 16:55 napisał: Widze pare stylistycznych zmian :) bardzo sie ciesze, ze znalezliscie czas ;> Bo wystarczy pare malutkich rzeczy poprawic i inaczej sie patrzy na gre, oczywiscie bardziej zachecaqjaco :) |
*FIHU [1] dnia 27.12.2008 16:55 napisał: good job |
^wir [3] dnia 27.12.2008 16:54 napisał: nareszcie. gratuluje wam dodania tej opcji |