News "Alchemik" napisany przez Immas dnia 26.06.2012 |
Osoby chętne przetestować alchemika zapraszam na testim.ccrpg.pl, szukamy na wyspie.
Docelowa cena Domu Alchemika to 350.000 złota / 20KR oraz 250 drewna i 180 minerałów (teren grunt). Gracze, którzy wybudują Dom Alchemika otrzymają dwie receptury resztę będzie można zdobyć awansując alchemię na wyższy poziom lub szukając ich na mapie oraz w strażnikach.
Na prośbę graczy generuje właśnie listy przedmiotów które otrzymamy po przetapianiu u kowala, znajdą się one w manualu (listy będą zindywidualizowane pod kątem światów).
@edit: Listy przedmiotów znajdują się u Kowala, wystarczy kliknąć "Spis przedmiotów" aby dowiedzieć się co można otrzymać z przetapiania. Dodana została również opcja masowego przetapiania przedmiotów.
[Udostępnij na FB] |
Komentarze: |
^renirk [1] dnia 09.07.2012 00:31 napisał: Immas znamie smoka ruszone i zostawione |
^wsiour [2] dnia 07.07.2012 18:15 napisał: A kiedy macie zamiar zabrać się za zrobienie piekarni na wyspach zamiast stajni? |
^Jan_Karol_Wayda [1] dnia 01.07.2012 12:26 napisał: no niezłe mózgi muszą być te nowe mody, nie mogę się doczekać |
^korre [1] dnia 01.07.2012 01:00 napisał: niezłe mózgi to muszą być skoro trzeba im ulepszać i ułatwiać panel moderatora, przez miesiąc - czy ta gra jest tego warta???
event roku na CC- wprowadzenie nowych modów, pobanują swoich wrogów, oberwie im sie i po miesiacu pójdą w odstawke jak wszyscy inni |
@Immas [2] dnia 29.06.2012 20:42 napisał: @Verac, dzięki że mnie pilnujesz :)
Prowadzę właśnie rozmowy z moderatorami (tymi, którzy wg. mnie mają duże doświadczenie) i razem staramy się dopracować narzędzia i regulamin tak aby młodzi modzi mieli wygodne środowisko pracy. |
~Verac [2] dnia 28.06.2012 21:28 napisał: Na start" napisany dnia 01.06.2012 przez Immas.
Czas nadsyłania zgłoszeń upłynął pora się z nimi rozprawić.
W przyszłym tygodniu zaczniemy wprowadzać wybrane osoby w tajniki moderowania, a sam system zostanie znacznie uproszczony tak aby większość operacji na koncie mogła być wykonywana w sposób automatyczny |
#wyplat4 [1] dnia 28.06.2012 21:21 napisał: tu najlepszym terenem dla alchemika bylo bu morze hehe nikt by nie marudzil ;P alchemik pewnie tez choc moze po pewnym czasie na reumatyzm ;P to ze sa wyspy na ktorych jest malo gor, lasow czy innych terenow to norma ja tam mam prawie same gory i co skad mam wziasc niby las lub pole ? co to teraz ja mam szukac wyspy i mozna tak w kolko :P korek ja postawie 5 farm i koniec z polami to niby gdzie mam tych roboli miec jesli jeszcze alchemik tam ma byc? a co z wojem do chocby obrony wyspy? nie rozwine wyspy powyzej 7 budynkow ani nie postawie budynku zeby z wyspy kase odprowadzic bo mnie zywcem zjedza :P |
^LordVlad [1] dnia 27.06.2012 21:06 napisał: Bo to co nas podnieca, to się nazywa kasa, a kiedy w kasie kredyty, to sukces pierwsza klasa ;P
Popieram pomysł bykszaka! Wtedy będzie można postawić również na 'Dupa, a nie wyspa'. |
@Rasputin [1] dnia 27.06.2012 21:04 napisał: albo niech mieszka na drzewie, i z drzewa niech sie odszczekuje przesladowcom z panskiego dworu. niech on nie miauczy! |
^Dupcingas [7] dnia 27.06.2012 18:05 napisał: rewolucyjny pomys to teren KREDYT na wyspie i wtedy każdy by se mógl budować za jedyne tysionc kredo na ten przykład |
^bykszak [2] dnia 27.06.2012 17:07 napisał: Daj na las najlepiej (ukryta chatka alchemika)... albo wodę, bo jeszcze ktoś się odezwie, że na wyspie lasu nie ma xD |
^korre [1] dnia 27.06.2012 15:36 napisał: nie no jak to grunt!!!! k...wa
normalny grunt mam zawalony farmami, żeby mieć miejsce dla wojowników!!!
nie mam takiej wyspy jak kiedyś borusia, ze budowała piętrowe farmy!!!
dla jednego zmieniasz to zmień jeszcze raz!!!!!
w dópe |
@Immas [2] dnia 27.06.2012 15:28 napisał: @AjaX, dzięki za uwagę. Również uważam, że szkoda zainwestowanej gotówki dlatego teren zmieniłem na grunt.
@LordVlad, nie wiem dlaczego wy macie taką obsesję na punkcie kredytów. Jedyne kredyty jakie można wydać w Domu Alchemika to na jego zakup.
@Fariusek, oczywiście że mogę zrobić dostawę ale czy nie sensowniej jest aby przedmioty (te high-endowe) również można było zdobyć w grze ?
Pracuje równocześnie nad cenami sprzętu w zbrojmistrzu więc znikną tu takie kwiatki jak blaszak za 250k :)
Odnośnie reklamy to tym zajmują się Hitec oraz Vex |
^Fariusek [1] dnia 27.06.2012 12:10 napisał: a ja tak sie spytam na co to komu? zamiast niepotrzebne duperele wrzucac lepiej zrob porzadna dostawe, sensowne itemy w swiatyni i skupil sie troche na reklamie, bo niestety graczy nie przybywa |
^LordVlad [1] dnia 27.06.2012 10:27 napisał: To ty AjaX nie wiesz o co chodzi? Kr, kr, kr... |
^AjaX [7] dnia 27.06.2012 10:17 napisał: i co mam rezygnować z wyspy w którą tyle zainwestowałem bo nie posiadam na niej gór i szukać nowej,żeby alchemika postawić...(wymagany teren góry) to zły pomysł,skoro wprowadzasz coś nowego to sprawiedliwie dla wszystkich. |
@Immas [2] dnia 26.06.2012 20:00 napisał: Na świecie testowym są receptury (te które gracz otrzyma standardowo) resztę receptur opisze oczywiście wprowadzając alchemika. Chcę po prostu zbadać czy nie ma jeszcze jakiś błędów. Kowal został zaktualizowany i pojawił się w nim obszerny spis przedmiotów + efekt przetopienia. |
#$oul_2 [8] dnia 26.06.2012 19:53 napisał: Tomp jak by napisal ze Np. za 30 ostrzy otrzymamy septe to kazdy by sie na to przygotowal proste. Bedzie alchemik na swiecie testowym mozesz zobaczyc co to bedzie mniej wiecej czego chcesz wiecej ? |
^TomP [2] dnia 26.06.2012 19:51 napisał: Informuj informuj i informuj co dalej z tym o co chodzi itp. bo się ludzie rzucą jak na kowala a się okaże że kupa straszna....powinno być napisane co dokładnie się dostaje i co to będzie itp. a nie żeby znów ludzie kase wtopili... |